Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

четверг, 9 апреля 2020 г.

9 квітня четвер

Всіх вітаю! Починаємо з ранкової гімнастики!

МАТЕМАТИКА

Сьогодні ми продовжуємо роботу над задачами на подвійне зведення до одиниці.
Виконаємо завдання 1 стор.48
Якщо ви вирішили двома способами і у вас відповідь однакова то ви молодці!
А тепер складаємо обернену задачу, де шуканим буде число 30.
Почнемо з того, що шукали у попередній.Для цього проговоримо відповідь попередньої задачі.

ОДНОМУ МОРЖУ НА 1 ДЕНЬ ПОТРІБНО 2 КГ РИБИ. - це умова 
А тепер спитаємо про число 30.
СКІЛЬКИ РИБИ ПОТРІБНО 5 МОРЖАМ НА 3 ДНІ ?

Подивись на короткий запис. Скористайся підказками і виріши задачу двома способами. Не забувай писати відповідь!
Зістав два способи. Що в них спільного?? Що відмінне?
Прочитай пам 'ятку. стор.49 і користуйся нею при вирішенні прямих і обернених задач на подвійне зведення до одиниці.

Якщо змінити ситуацію, або числові дані, то вирішення буде виконуватися за таким же планом. Спробуй вирішити задачу 1.2 і 1.3 а також № 3.
НАГАДУЮ! Вказуйте номер задачі
Пояснюйте першу дію.
 Відповідь пишіть повну.

Бажаю успіху!

 А далі УКРАЇНСЬКА МОВА
Друзі, хочу повідомити вам гарну новину, ми вже закінчили програмовий матеріал за 3 клас і тепер будемо повторювати все, що вивчили.
А тому, повертаємось до РОЗДІЛУ 1

Для початку давайте згадаємо, що таке МОВА  і що таке МОВЛЕННЯ!


Яке буває МОВЛЕННЯ?






ОТЖЕ: 

Мова — найважливіший засіб спілкування. Українська мова — державна мова України.
- Розповідати, запитувати, відповідати, обмінюватись думками можна усно і письмово.
- Мовлення буває усне (говоримо, чуємо) і писемне (пишемо. читаємо).
Мовлення має бути змістовним, послідовним, точним, виразним, доречним, правильним.

ВИКОНАЙ НАСТУПНІ ЗАВДАННЯ, ДОДЕРЖУЙСЯ ПРАВИЛ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ! 

Спиши речення, вставляючи слова з довідки.
У кожного народу є своя мова. Вона для нього найдорожча. Ми живемо в ... . Найкращою для нас є ... мова, бо ми ... .

Слова для довідок: українці, Україні, українська.


Прочитай. Поєднай частини прислів’їв і запиши. Поясни їх зміст.
Добре слово будує,             кожному приємне.
Тепле слово                        що весняний день.
Ласкаве слово,                    за зброю.
Слово чемне                        а зле руйнує.
Слово сильніше                  і в мороз зігріє.

Виразно прочитай словосполучення, правильно наголошуючи слова, постав наголос.
Корисний овоч, новий портфель, чотирнадцять учнів, перевірити завдання, зупинка автобуса, розвиток мовлення, позакласне читання, пояснити запитання, одинадцятий кілометр, відповідальний шофер, груба помилка, черговий учитель.
· Спиши словосполучення і запам'ятай їх вимову.
· Склади речення з одним з них (на вибір).

Наступний урок ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ 
Зовсім скоро до нас прийде свято ВЕЛИКОДНЯ. Всі чекають на нього і готуються.
Перейди за посиланням нижче

Ми вже виконували різні роботи на цю тему, а сьогодні я пропоную вам техніку декупаж.




Переходьте за посиланням нижче.



 НА СЬОГОДНІ ВСЕ! ДО ЗУСТРІЧІ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий