Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

вторник, 21 апреля 2020 г.

Добрий день! Всі добре відпочили, тож починаємо новий тиждень з ранкової гімнастики

Гімнастика для всіх


МАТЕМАТИКА
Сьогодні будемо вивчати ділення виду 420 : 20
Для цього згадаємо спосіб укрупнення розрядних одиниць, яким ми користувались раніше.

420 : 70 = 42 дес. : 7 дес. = 6
Виконайте таким чином № 1. Згадали?

Так само можна виконувати ділення виду 420 : 20. Перевіримо? Ми вже знаємо, що

42 : 2 = 21
Скористаємось цим, щоб знайти  значення наступного виразу

420 : 20 = 42 дес. : 2 дес.= 21

Отже, якщо ми ділимо кругле число на кругле і в діленому та дільнику однакова кількість нулів, на них можна не звертати увагу.

Переконайся в цьому, виконай № 2, 3 стор. 54
Будь уважним!

УКРАЇНСЬКА МОВА
Сьогодні починаємо повторювати розділ 2 " ТЕКСТ"
Перейдіть за посиланням і згадайте, що таке текст


ВИВЧИ , ЯКЩО ЗАБУВ! 






                                                Згадав? Виконай  завдання презентації.(УСНО)




Закріплюй вміння виправляти деформований текст та складати план (УСНО)
ПЕРЕХОДЬ ЗА ПОСИЛАННЯМ


САМОСТІЙНА РОБОТА

- Розташуйте речення в такій послідовності, щоб вийшов текст. Добери заголовок. Виділяй абзаци.

Та раптом Наталка з Миколкою зупинилися здивовані.  І ось кошенятко солодко муркоче на теплій ганчірці. Діти подружилися з ним і назвали Дружком. Був осінній холодний ранок. Хотілося швидше добігти до школи.Діти вирішили забрати кошеня у свій клас. Перед ними на стежці  сиділо мокре кошеня і жалібно нявчало. Падав дрібний дощ.

ДОТРИМУЙСЯ ПРАВИЛ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ, ПИШИ ПРАВИЛЬНО ТА КАЛІГРАФІЧНО! 

      

                                                          ЧИТАННЯ

. Біографічна довідка
— Микола Федорович Сингаївський народився 12 листопада 1936 р., в родині хліборобів, на Поліссі у невеличкому селі Шатрище Коростенського району Житомирської області.
Навчаючись у Київському університеті, позаштатно працював у редакціях різних газет.
У 1958 р. побачила світ перша збірка для дітей «Жива криничка». Схвальним словом про неї відгукнувся Михайло Панасович Стельмах. Відтоді прийшло до читача понад сорок книжок — поетичних і прозових, з них — половина для дітей.
У 1968 році поетичні книги «З березнем по землі», «Архіпелаги» були відзначені премією імені О. Бойченка. За книги «Вогневиця» і «Поступ» Сингаївський удостоєний звання лауреата Республіканської комсомольської премії імені М. Островського.
Багато мелодій, написаних на вірші поета, стали «співучими» серед людей: «Чорнобривці», «Безсмертник», «Полісяночка», «В краю дитинства», «Сонце в долонях», «Розляглося наше поле» та інші. Одна зі збірок має назву «Я родом із пісні» — свідчення любові автора до цього жанру.
Перейдіть за посиланням та послухайте вірш 


Опрацювання вірша Миколи Сингаївського «Вийшов травень з лісу» (с. 167)
1)  Гра «Рибки». Самостійне мовчазне читання вірша учнями
— В образі кого поет змальовує травень?

2)  Словникова робота
Луг                       вчився
дощу                    роззувся
птиці                    озивались
хлопча                 прослались
— Прочитайте кожний стовпчик двічі: згори вниз і навпаки.
— У якому стовпчику подано лише дієслова?
— У якому слові є буква, що позначає два звуки?

3)  Виразне читання вірша учнями.
4)  Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.
— Яким постає травень за рядками вірша?
— Скажи словами вірша, як змінювалися луг, ниви, трави, квіти, зустрічаючи травень?
— Які нові ознаки травня відкриває поет?

5)  Гра «Знайди риму».
Вклонився — ....  Усміхнувся — ... 
Прослались — ... .  Квіти — ... 

6)  Гра «Диктор телебачення».
Читати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.

7)  Гра «Доповни рядки».
Травень вклонився...
Травень усміхнувся...
Травень учився...

Домашнє завдання
Вивчити вірш напам’ять (с. 167). Відео надсилайте на https://classroom.google.com/c/NTUxODY4MDAyMDJa

                                                                        Я У СВІТІ

Чи знаєте ви кого називають славетними?


Славетними називають талановитих людей. Вони працювали й зуміли розкрити свої таланти, принесли користь суспільству. Їхня праця є творчістю. Такі люди впливають на шлях розвитку людства. Серед них є яскраві герої й скромні трудівники, воїни й учені, письменники й поети, актори й спортсмени. Об’єднує їх одне – вони талановиті й дарують свій талант людям. В Україні багато таких людей. Вони є гордістю нашої країни, складають її славу

                                                                   СЛАВЕТНІ УКРАЇНЦІ

Роздивіться портрети відомих славетних українців сучасності на стор. 105. Про кого з них тобі цікаво дізнатися?
Створи свій проект " Славетні українці". Будь одним із них!



   



  








Комментариев нет:

Отправить комментарий