Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

понедельник, 13 апреля 2020 г.

14.04.вівторок

Привіт, друзі, у нас вівторок і ранкова зарядка


А далі МАТЕМАТИКА
Вчора ми вчилися ділити кругле число на одноцифрове. Це можна зробити двома способами:
1) РОЗКЛАСТИ НА ЗРУЧНІ ДОДАНКИ.

       720 : 4 = 
↙↘
400        320
2) СПОСОБОМ УКРУПНЕННЯ 
720 : 4 = 72 дес. : 4 =
↙↘
40    32
Закріплюємо наші навички. Виконуємо № 1, 2,  на стор.26 ( вкладка)
№ 3 - на логіку( спробуй за допомогою схем, малюнків тощо)


УКРАЇНСЬКА МОВА

Продовжуємо повторювати  ФОНЕТИКУ і повертаємось до нашої презентації
Перечитай слайд 21, 22
 Запам ятай слова, які вимовляються та пишуться з проривним Ґ.
Закріпити навички ти зможеш, виконавши завдання  слайду 23.
Також виконай слайд 27, 28.
Успіху тобі!

 ЧИТАННЯ

Весна - це час натхнення для багатьох письменників. І ми продовжуємо вивчати цю тему.

Перейдіть за посиланням


Запитання до твору записуй каліграфічно і без помилок.Присилай 


Я У СВІТІ
— На попередньому уроці ми з’ясували зміст таких понять, як право, обов’язок, декларація, адвокат. Сьогодні ми продовжимо обговорювати наші права та обов’язки, поговоримо про необхідність усвідомлення безконфліктного розв’язання різних життєвих ситуацій, а також ви дізнаєтеся, що будь-який учинок завжди має наслідки.

Робота за підручником (с. 101-102)
— Прочитайте текст на с. 101-102і поділіться своїми думками щодо прочитаного.
— Що із прочитаного було вам знайоме?
— Що нового ви дізналися?
— Розгляньте малюнки на с. 136-137. Що вчинили діти? Які наслідки таких учинків?
— Як ви розумієте слово покарання?
— Прочитайте про це у тлумачному словничку ..
Обговоріть з батьками, що може трапитися, якщо:
• залізти в чужу машину;
• кинути камінь у вікно трамвая або потяга;
• спалити кнопку виклику в ліфті;
• приклеїти жувальну гумку на стілець;
• стояти на варті, поки інші крадуть диски з кіоску;
• кинути петарду під ноги перехожому.
Перейди за посиланням і виконай завдання


Підведення підсумків
— Як ви гадаєте, чи всі в нашій державі дотримують законів? Обґрунтуйте відповідь прикладом із життя.
— Що відбувається з людьми, які не поважають законів, не дотримуються їх?
— Чи є серед дітей порушники законів?
— Як називають таких дітей?
— А що таке правопорушення?
— Наш урок завершується. Мені хочеться, щоб після обговорення ви по-новому оцінили свої стосунки із друзями, близькими вам людьми.

На сьогодні все! До зустрічі!










Комментариев нет:

Отправить комментарий