Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

вторник, 28 апреля 2020 г.

28.04.2020

ФІЗКУЛЬТУРА


МАТЕМАТИКА

   Тема сьогоднішнього уроку

                                                       ЗАДАЧІ НА СПІЛЬНУ РОБОТУ

Прочитай №1 стор.61
Чи зрозумів ти , що таке спільна робота? 
В житті часто трапляються ситуації, коли люди працюють разом. Це і є спільна робота.

Які величини взаємопов язані в цій ситуації? Згадуємо:

ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ
ЧАС РОБОТИ
ЗАГАЛЬНИЙ ВИРОБІТОК
Переходимо до № 2
Прочитайте задачу 2.1. Яка схема підходить до неї?
Дайте відповідь на запитання.

Прочитайте задачу 2.2. Яка схема підходить до цієї задачі?
Чому у таблиці три рядки?
Що записано в кожному  рядку?
Яке головне питання задачі?
Як знайти час роботи мами і доньки разом?
ПРАВИЛЬНО, ТРЕБА ЗАГАЛЬНИЙ ВИРОБІТОК 27 РОЗДІЛИТИ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ СПІЛЬНОЇ ПРАЦІ МАМИ ТА ДОНЬКИ.
Але ми цього не можемо зробити, тому що не знаємо ЗАГАЛЬНОЇ ПРОДУКТИВНОСТІ.
Як знайти загальну продуктивність?
Павильно, треба скласти продуктивність мами і продуктивність доньки.
Запишіть розв 'язання задачі з поясненням. 
МОЛОДЦІ!

Ситуації і числові дані в таких задачах можуть мінятись, як показано далі, але план розв 'язання  буде той самий!

ЧИТАЙ ПАМ'ЯТКУ

Нижче посилання на презентацію, де ти зможеш закріпити отримані знання.


Самостійна робота 

Вкладка стор.30 № 109, 110


УКРАЇНСЬКА МОВА

Виконай завдання тесту


1. Продовж речення
Текст – це
а) група окремих речень;
б) група слів;
в) обєднані за змістом речення.

2. Вибери правильне твердження.
а) Абзац у тексті включає речення, звязані між собою за змістом.
б) Абзац у тексті включає речення, не звязані між собою за змістом.

3. Те, про що повідомляється, розповідається в тексті, це:
а) мета тексту;
б) тема тексту;
в) заголовок.

4. Добери заголовок до тексту.
   Порожньо пізньої осені у полі, на луках. Годинами можемо іти по стерні, і ні на чому зупинити погляд. Тому так пишно буває зустріти у цей час на дорозі пізню квітку. Ось братики, їх пелюстки привітно виглядають з-під відмерлих трав. Милуєшся ніжною квіткою, що не злякалася їдких жовтневих туманів, холодних дощів.  

5. Розташуй речення в такій послідовності,щоб вийшов текст.
Сьогодні вони чергові.
Всі учні вийшли на подвір’я.
Почалася велика перерва.
Діти провітрили класну кімнату й підготували все до наступного уроку.
Тільки Василько та Марянка залишились у класі.

6. Визнач типи текстів.
Хитра лисичка
Лисичка живе у лісі. У неї шубка руда і пухнаста. Мордочка витягнута. Вуха чутливі. Лапки короткі. У лисиці хвіст довгий і пухнастий, з білим кінчиком. Ця тваринка дуже хитра.

Приліт птахів
А чи замислювались ви над тим, чому одні пташки прилітають до нас раніше, а інші – пізніше? Виявляється, час їхнього прильоту залежить від того, коли в наших краях з’являється їжа для них.

Птахи – наші друзі
   Птахи – наші друзі. Вони знищують шкідників лісу. А ще вони радують нас своїм співом.Бережіть птахів
Молодець. А сьогодні ми дізнаємось:
Але для початку, що таке есе?

А який це текст?




                               Спробуй скласти власне есе за планом нижче.

ЧИТАННЯ

Як співає соловейко за Б.Комаром стор.170

ПЕРЕКАЗ БЛИЗЬКО ДО ТЕКСТУ.




ОСНОВИ ЗДОРОВ 'Я

Тема уроку " Безпека надворі"
Перейди за посиланням , послухай оповідання В.Драгунського і дай відповідь на запитання

ЧОМУ ХЛОПЧИКИ ВТРАТИЛИ ВЕЛОСИПЕД?


Зроби висновок!

Перейди за посиланням і послухай поради тітоньки Сови:


 Прочитай   ПРАВИЛА ДЛЯ ВЕЛОСИПЕДИСТА стор.106 -107 підручника.

ТЕСТ

ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ ТЕСТУ ВИ ЗМОЖЕТЕ , відкривши посилання
             join.naurok.ua

  Код доступу 550900




        




Комментариев нет:

Отправить комментарий