Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

четверг, 28 мая 2020 г.

29.05.20


Доброго ранку, дорогі діти, батьки та гості! Сьогодні довгоочікуваний день - свято Останнього дзвоника! Я вас всіх вітаю з цим радісним днем. Адже цей рік видався незвичайним та складним  для кожного із нас. 


Особливою сторінкою навчального року стало дистанційне навчання - один із найбільших викликів сучасності у ці складні часи.  Любі мої діти, ви такі молодці! Ви так серйозно і так відповідально, з неймовірною віддачею ставилися до нової форми навчання. 

Хочу відзначити тих, хто не пропускав  уроків, не лінувався, або проявив особливу старанність та творчий підхід у виконанні завдань.









Окрема подяка Вам, шановні батьки, за розуміння та підтримку . Я дякую за те, що ви весь час були зі мною та своїми дітьми, за те, що оцінили часи підготовки до уроків, за 100% готовність прийти на допомогу, за читання моїх порад, аналізів помилок, за вчасно надіслані творчі роботи, відео та фотопрезентації, за чесно написані диктанти та контрольні роботи, за терпіння та міцну нервову систему.

Я бажаю всім нам успіху, натхнення, і , звичайно, міцного здоров' я!!! 

ПОДЯКА БАТЬКАМ



І от сьогодні останній дзвоник весело сповіщає нас про початок веселих літніх канікул . Тож від усього серця бажаю гарного й цікавого відпочинку, набратися незабутніх вражень та сил перед початком нового етапу навчання. 

А зараз я запрошую вас перегорнути сторінки нашого шкільного сімейного альбому і згадати, яким був цей навчальний рік. 


БАЖАЮ ВСІМ ЯСКРАВОГО СОНЕЧКА, ТЕПЛОГО МОРЯ, ЯСКРАВИХ  НЕЗАБУТНІХ ВРАЖЕНЬ, ВЕСЕЛИХ КАНІКУЛ!!!!!


ДО ЗУСТРІЧІ !!!




6 комментариев:

  1. Шановна Наталя Миколаївна!

    Висловлюємо глибоку вдячність за Ваш педагогічний талант, творче ставлення до роботи, чуйність і доброзичливість!

    Бажаємо вам міцного здоров'я, довголіття (як професійного, так і - людського), благополуччя і терпіння, оптимізму та успіхів, у вашій копіткій праці!

    ОтветитьУдалить
  2. Столько приятных воспоминаний! Поздравляем с окончанием учебного года! Ура!

    ОтветитьУдалить
  3. Примите поздравления с окончанием учебного года! Спасибо Наталье Николаевне за доступные и интересные уроки. Пусть время отдыха и перезагрузки не пройдет даром, а вернет всех крепкими, здоровыми, красивыми, готовыми к новому старту.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, ви молодці! Я пишаюся вами!Добре і весело відпочити!

      Удалить