Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

понедельник, 4 мая 2020 г.

04.05.2020


ЧИТАННЯ 

Ось і закінчився розділ «Прийди, весно, з радістю»
Ми з вами добре попрацювали над ним , а тепер прийшов час підсумувати прочитане.



Перевірна робота за розділом «Прийди, весно, з радістю»
__________________________________________________

1. (1 б.) З твору «Благослови, мати, весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) матері і бабусі випікали для дітей печиво у формі…
а) ведмедиків ;    б) жайворонків;      в) зірочок.

2. (1 б.) Впізнай вірш  за уривком:
 «Як весна зламала кригу,  в берег вдарила з розбігу -
   без вітрила, без весла припливла в човні весна…»
а)   «Березень»;
б)   «Квітень»;
в)   «Вийшов травень з лісу»

3. (1 б.) Коли відбуваються події в оповіданні М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».
а) весною;      б) зимою;    в) влітку .

4. (1 б.) Автором вірша «Розмова з одудом » є…
а) Валентина Ткаченко;
б) Леся Українка;
в) Андрій М’ястківський.

5. (1 б.) Наші пращури відзначали Новий рік у:
а) квітні        б) березні;        в) січні.

6. (2 б.) Поміркуй і запиши з  ким зустрівся травень у вірші Миколи Сингаївського «Вийшов травень з лісу».
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. (2 б.) Вибери продовження до кожного рядка веснянки з твору «Благослови, мати, весну зустрічати!»(За В. Скуратівським) і з'єднай стрілочкою/

Принесла я вам             житечко
Щоб родилось               літечко
Ще й червонії                діточки
Щоб квітчалися              квіточки   

8. (3 б.) Напиши міні-твір «Весна – днем красна»
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

МАТЕМАТИКА
Тема сьогоднішнього уроку " Ділення на двоцифрове число"
Виконаємо підготовчі вправи
Працюємо на стор.68.№1

Як можна розкласти на множники число 36?
36
↙↘
2  18
3   12
4     9
6      6
Так само розкладіть на множники інші числа.
Переходимо до № 2
Що спільного між всіма частками?
Згадайте, як ми ділили на кругле число?( Розкладали кругле число і ділили послідовно на обидва множники)
ЗЗнайдіть значення часток за схемами.
СПОСІБ ПОСЛІДОВНОГО ДІЛЕННЯ МОЖНА ЗАСТОСУВАТИ НЕ ТІЛЬКИ ПІД ЧАС ДІЛЕННЯ НА КРУГЛЕ ЧИСЛО!!!
Переконайтесь в цьому №3, 4

ПІДКАЗКА!!!
Перший множник має бути кратним дільнику, тобто  ділене має на нього ділитись. Це важливо!!!

Виконай решту завдань стор.69

Молодець!!!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Сьогодні будемо повторювати тему 


Отже головні члени речення


ПОВТОРИ, АБО ВИВЧИ!!!



РЕШТА  - другорядні члени речення.

   Завдання 1

Прочитай текст. Чого він навчає?
1.Спиши перший абзац. Підкресли в усіх реченнях головні члени.

2.Знайди в тексті речення зі звертанням. Яким воно є за метою висловлювання?


   Квіти прикрашають поля та луки, ліси й навіть озера. Буяють вони різнобарв’ям на наших подвір'ях з ранньої весни аж до пізньої осені. Кожна рослина таїть у собі неповторную красу.
     Друзі, милуйтеся квітами, фотографуйте та змальовуйте їх на згадку! Вирощуйте їх у себе вдома! Адже вони навчають нас доброти й ніжності. 

                                              Завдання 2

    Випиши підкреслені словосполучення. Визнач зв'язок між ними, підкресли головні слова у словосполученнях за зразком.
Зразок. Ласощів (яких?) смачних.



Дбайте про здоров’я
Скільки є на світі смачних ласощів! Ними смакують дорослі й діти. Але інколи хлопчиків і дівчаток від ласощів починають боліти зуби. Що ж робити? Невже взагалі відмовитися від ласощів?
Їжте на здоров'я та пам’ятайте: контролюйте кількість спожитих солодощів! Після того як з'їли цукерку, прополощіть рот кип'яченою водоюЧистіть зуби вранці й перед сном. Тоді зуби не болітимуть.

ПРИРОДОЗНАВСТВО

Сьогодні будемо говорити про формування постави
Але по-перше- що таке постава?



Перейдіть за посиланням нижче


Перечитайте матеріал підручника стор.147-149. Виконайте практичне завдання!!!стор.148

Виконайте тести


Код доступу 181049
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

    






Комментариев нет:

Отправить комментарий