Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

понедельник, 30 марта 2020 г.

30 березня 2020



Сьогодні  30 березня 2020 за православним календарем святкують Теплого Олексія .  Разом з цим святом остаточно приходить весна.

Прикмети на Теплого Олекси

  • Яка погода на Олекси – таким і Великдень буде.
  • Тепла погода та сонячна – до урожайного року, холодна – до затяжної весни.
  • Струмки широко біжать – до мокрого літа.
  • На Теплого Олекси бджоли зробили перший обліт – чекай доброго медозбору.
  • Якщо гуси високо летять – до снігопадів.
  • Розпочинаємо день із МАТЕМАТИКИ
  • На минулих  уроках ми вчилися множити двоцифрові та трицифрові числа на одноцифрові. Згадуємо! 
  • 148 * 6 = ( 100 + 40 + 8) * 6 = 100* 6 + 40 * 6 + 8 * 6 = 600 + 240 + 48 =888
  • Щоб закріпити цю тему, виконай завдання на стор.19, 20. 
  •                                                          ЗАРЯДКА
  • УКРАЇНСЬКА МОВА 
  • - Давайте спробуємо згадати все, що знаємо про дієслово
  •   Інтерактивна вправа « Бліц опитування по ланцюжку» 
  • 1. Що називається дієсловом?
    2. Яким членом речення найчастіше є  дієслово?
    3.  З якою частиною мови найчастіше зв’язане дієслово?
    4. Як називається початкова форма дієслова?
    5. На які питання відповідає неозначена форма дієслова?
  • Вправа  «Мозковий штурм» 
    Чи вмієте застосовувати теоретичні знання на практиці перевіримо за допомогою тестів.
    1.У якому рядку записані тільки дієслова:
    а) теплий, бігав, грів;
    б) зійшла, шумить, оживає;
    в) читання, малює, йде.
         2. Знайдіть дієслова, вжиті у неозначеній формі:
              а) дружать, співають, пишуть;
              б) дружба, співи, письмо;
              в) дружити, співати, писати.
         3. З якими словами не пишеться окремо:
              а) не(вчити), не(хоче), не(любить);
              б) не(ук), не(вдаха), не(билиця);
              в) не(навидіти), не(хтувати), не(волити).
         4. У якому рядку дієслова – синоніми:
             а)йдуть, стрибають, крокують;
           б) думають, міркують, гадають;
     в) говорять, балакають, мовчать.
  • Молодці!
    -      Тему сьогоднішнього уроку ви дізнаєтесь, якщо у запропонованому рядку роз’єднаєте слова.
    ЗМІНЮВАННЯДІЄСЛІВЗАЧАСАМИ.  

  •   
  •  Сьогодні  ми продовжимо подорож у Країні Морфологія . Знову побуваємо в місті  Дієслово , ближче познайомимося з його мешканцями – часовими формами дієслова. Тисніть на посилання по черзі і ви дізнаєтесь багато цікавого.
  • Часи дієслів 1)
  • Часи дієслів 2)
  • Роздивись таблицю стор.167.
  • Прочитай правило стор.167-168.  Отже

  • Вправа "Вилучи зайве"

    Прилинула                   Задзюрчать                     Гріє
    Припекло                        Розтанули                       Пахне
    Прокинуться                   Заспівають                      Заграло
    Ожило                             Запахнуть                       Цвіте
  • - Щоб закріпити навички виконай вправу 420. (Записуй у три стовпчики)
  • і вправу 422.
  • Давайте трохи відпочинемо! 

  • ПРИРОДОЗНАВСТВО
  • Згадайте ознаки живих організмів
  • А тепер згадайте чим відрізняються живі організми?
  • То що ж гриби? Рослини чи тварини? Тисни на посилання і повтори!

  • Згадали?              Гриби - це окреме царство!


  • Ви вже знаєте, що гриби мають велике значення для лісу, тварин, рослин і людей. Але є й такі, що спричиняють тяжкі хвороби в рослин, тварин і людей. Тому треба вміти розпізнавати гриби їстівні та отруйні.
  • Робота з підручником стор.123-125 і відповідними сторінками зошита.
  • ЧИТАННЯ
  • Ну що, сподобалась казка? Дайте відповіді на питання!
  • 1)
    — До кого потрапило поліно?
    — Кому майстер Вишня віддав цурпалок?
    — Що зробив Джеппето з поліна?
    — Навіщо Джеппето продав свою єдину куртку?

    2)  Словникова робота.
    Попрямував                             шкода
    безвихідь                                 шибеник
    виразне                                    афіша
    бідолашний                             йолоп
    розсудливіший                       сольдо
    — Прочитайте слова у стовпчиках.
    — Значення яких слів вам незрозуміле?

    Довідкове бюро
    Афіша — надруковане або написане за певною формою оголошення про концерт, виставу, лекцію і т. ін., що вивішується на видному місці.
    — Знайдіть у підручнику пояснення значення слів ганчірник, сольдо.
    3)  Аналіз прочитаного з елементами вибіркового читання.
    — Про що мріяв Піноккіо, йдучи до школи?
    — Про що свідчать його думки?
    — Які почуття охопили Піноккіо, коли він побачив ляльковий театр?
    — Прочитайте розмову Піноккіо з хлопчиком. Які риси характеру Піноккіо виявилися при цьому?
    — Хто купив «Буквар» у дерев’яного хлопчика?
    — Прочитайте слова автора, якими він засуджує поведінку Піноккіо.
     5)  Вправи на розвиток швидкості читання.
    — Знайдіть у тексті речення зі словами, які ви читали в колонках.
     2.  Ознайомлення з другою частиною казки
  • 1)  Читання другої частини казки.
    — Як ляльки зустріли Піноккіо?
    2)  Словникова робота.
    Синьйора                  нагай                      металевий прут для смаження м’яса на вогні
    Арлекін                     трупа                      батіг
    Розаура                    рожен                       група артистів
    Полішиналь           лаштунки                  величезний
    Жеривогонь           замашний                  куліси
    — Прочитайте слова в першому і другому стовпчиках.
    — З’єднайте слова другого стовпчика з тлумаченням їхніх значень у третьому стовпчику.
     3)  Гра «Рибки». Мовчазне читання тексту.
    4)  Робота над змістом прочитаного. Вибіркове читання.
    — Хто виступав на сцені?
    — Прочитайте опис зовнішності хазяїна театру.
    — Які порівняння вживає автор, щоб підкреслити його жахливий вигляд?
    — Як зустріли ляльки появу хазяїна? Чому?
    — Що наказав Жеривогонь лялькам?
    — Чому ляльки, які так радісно зустрічали Піноккіо, все ж таки виконали наказ хазяїна?
    — Чи знаєте ви, що трапилося далі з героями казки?
     VI. Підсумок уроку
    — З казкою якого письменника ви ознайомилися?
    — У якій країні була створена ця казка?
    — Щоб дізнатися про інші пригоди Піноккіо, прочитайте всю казку Карло Коллоді. 
  • Прочитай казочку своїм рідним вголос. Старайся, щоб їм сподобалось!
  • До зустрічі у вівторок! 


Комментариев нет:

Отправить комментарий