Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

понедельник, 23 марта 2020 г.

-Сьогодні понеділок, 23 березня і ми на один день ближче до закінчення карантину!
-Давайте розпочнем день із зарядки!

Тисни тут!

- А тепер за справи!

МАТЕМАТИКА
Сьогодні ми будемо вдосконалювати навички ділення з остачею.
Назвіть можливі остачі при діленні на 6.....        на 12......          на 8.....
Яка кількість остач може бути в кожному випадку?
ПРАВИЛЬНО! КІЛЬКІСТЬ ОСТАЧ ДОРІВНЮЄ ДІЛЬНИКУ ( ВКЛЮЧАЮЧИ НУЛЬ)
-Чи можна при діленні на 4 отримати остачу 2?...   3?...    5? ...Чому ні?
ПРАВИЛЬНО! ОСТАЧА МАЄ БУТИ МЕНШОЮ НА ДІЛЬНИК! 
Раніше ми виконували ділення з остачею з коментарем, розписуючи кожний крок. Сьогодні спробуємо скоротити запис.
34 : 8 = 4(ост.2)                               Назвіть найближче менше число, яке ділиться на 8. Так це 32
32                                                      Розділіть 32 на 8. Так, це буде 4
  2                                                      Від повного діленого відніміть неповне ділене. Це і є остача!
Для закріплення виконайте завдання №3, 4, 5, 7.
Якщо вважаєш, що недостатньо оволодів навичками ділення з остачею, виконай завдання у вкладці на стор.16.

Весела перерва

УКРАЇНСЬКА МОВА
- На минулому уроці ми дізналися, які слова називаються дієсловами.

1)Називають дію предмета.
2) Відповідають на питання  ЩО РОБИТЬ? ЩО ЗРОБИТЬ? ЩО РОБИВ? .....

-Спробуйте знайти дієслова  у тексті за допомогою питань :
                                                            Джерельце
Джерельце під вербою виблискує водою. Прийду до нього й до ладу порозчищаю, обкладу. Все дно камінням обмощу, в пісок ні краплі не пущу. І задзвенить, і заспіва вода джерельна, мов жива.
( що робить ?)Виблискує
( що зроблю?)прийду
а далі самі.....
А тепер випишіть сполучення цих дієслів з іменниками за зразком:

Виблискує (чим?) водою.
Пийду (до чого?) до нього...
Висновок! Дієслова зв' язуються у реченні з іменником або займенником. 
Для закріплення  виконай завдання 392, 393.
Хто здогадався, яку дію ми зараз будемо виконувати? Правильно! Відпочивати!

Не пропусти! Натисни!

- А далі ПРИРОДОЗНАВСТВО. 

Ми вивчили теми "Ссавці" та "Ланцюги живлення". Перевірте свої знання з цих тем.

Дай правильні відповіді

Молодці, а тепер відгадайте загадку

Ця тварина вже від ранку
Нам співає колисанку,
Нявкає, муркоче,
Бо сметанки хоче.
Що це, діти, за воркотик?
Це пухнастий сірий…        Звичайно котик


У дворі не ловить ґав,
Каже грізно: "Гав-гав-гав!"
Пильно дім охороняє,
Кицю Мурку захищає,
Бачить з буди двір увесь…
Хто це, дітки? Звісно,         так, це пес!

Здавна людям помагає,
Довгий хвіст і гриву має,
Любить сіно пожувати,
"І-го-го!" — ірже завзято,
Бо не відає про лінь,
Як працює в полі…                кінь


- Що об'єднує цих тварин? Правильно, це свійські тварини і саме про них піде мова.
Щоб краще зрозуміти цю тему, переглянь відео.

Як з'явились свійські тварини

 Щоб закріпити знання, прочитай матеріал підручника стор.118-120.

А тепер спробуй відповісти на такі запитання:
1.Як з'явилися свійські тварини?
2. Яку тварину вважають свійською?
3.Заради чого людина розводить свійських тварин?
4.Проведи спостереження за свійською твариною і склади про неї розповідь.
Виконай завдання з цієї теми в зошиті.

Молодці, нижче для тих. хто любить:

ЧИТАННЯ


- Відсьогодні ми поринаємо у захоплюючий світ літературних  казок.
Чим літературні казки відрізняються від народних?
З українськими казкарями ми вже знайомі - згадай їх.(стор.189)




Наступний розділ нашого підручника присвячений казкам письменників інших країн. 
Першими у цьому розділі нам представлятимуть свою казку німецькі казкарі - брати Грімм.

Які казки цих письменників вам вже відомі?Давайте згадаємо:
Сьогодні ми будемо читати не менш цікаву казку " Шипшинка". 


Чи цікаво було слухати казку? Чому? Наше завдання - навчитися так само виразно читати цю казку. Отже почнемо! Читаємо спочатку і до слів : І ось того дня....
Перечитайте вголос будь кому із своїїх рідних цей уривок, нехай вони оцінять тебе.
На сьогодні все! Будьте здорові!















1 комментарий: