Сьогодні четвер, тому не забувайте, що перший урок МАТЕМАТИКА
Сподіваюсь, всі зрозуміли, як вирішувати задачі на спільну
роботу! Сьогодні закріплюємо навички.
Виконайте завдання № 1 стор.66. Якщо забув, повтори пам'ятку стор.65.
А тепер трішки НОВОГО!
Прочитайте задачу 2.
Чим вона відрізняється від 1?Правильно! НЕВІДОМО скільки викопав Іван.
Решта все співпадає.
Щоб вирішити таку задачу треба ще одна дія, в якій знайдемо скільки метрів траншеї викопав Іван. А далі за пам'яткою стор.65
Запишіть розвязання ЗАДАЧІ 2
1)
2)
3)
Як треба змінити умову , щоб перша дія була множення?
віднімання?
Отже , як бачите, такі задачі вирішуються у 3 дії, тому що в них є ускладнення.
це задачі на СПІЛЬНУ РОБОТУ З УСКЛАДНЕННЯМ
САМОСТІЙНА РОБОТА
№3, 4 (67)
№3, 4 (67)
УКРАЇНСЬКА МОВА
Вчора ви писали есе і допустили багато помилок при написанні речень з вставними словами. Тому сьогодні треба повторити, як на письмі виділяються вставні слова
А ще сьогодні повторимо тему " ЗВЕРТАННЯ"
Згадайте, що таке звертання?
Згадайте, як правильно писати звертання.
Самостійна робота
Завдання 1
Перебудувати речення так, щоб виділені слова виступали в ролі звертань.
Сергій
не втрачав віри в себе і не піддавався розпачу. Учні не повинні відповідати образою на образу. Школярі повинні пам’ятати, що шкільні проблеми можна розв’язати.
Завдання 2
Перебудуйте речення так, щоб підмети стали звертаннями, запишіть. Поясніть
уживання розділових знаків.
Народ
зумів уберегти від забуття пісню і думу, нашу історію і волелюбний дух. Школярі
оберігають кращі традиції минулого й вивчають історію рідного краю.
Завдання 3
Доповнити речення
звертаннями.
Заощаджуючи енергію, ми рятуємо
навколишнє середовище. Виходячи з кімнати, не забувайте вимкнути світло й
електроприлади. Не тримайте водопровідний кран відкритим без
необхідності.
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Роботи наших учнів
А сьогодні вам треба буде зробити шедевр із звичайної коробки. Дивіться ідеї!
Ну що? Спробуємо?
Комментариев нет:
Отправить комментарий