Починаємо з зарядки!
Молодці, а тепер до справ! МАТЕМАТИКА
Вчора ми вчилися ділити на кругле число способом добору. Думаю, що всі зрозуміли, що треба підібрати таке число, щоб помножити його на дільник і отримати ділене.
Виберіть з № 3 .стор 58такі вирази і знайди їх значення.
Але чи завжди треба випробовувати всі числа?
Наприклад треба 96 : 16
Почнемо з 2 16х2 =32 не підходить
3 16х3=48 не підходить
4 16х4=64 не підходить
5 16х5= 80 не підходить
6 16х6= 96 нарешті !!!!
Отже 96 : 16 =6, тому що 16 х 6 =96
То як же ділити на двоцифрове число швидше, щоб не перебирати всі варіанти?
Тут треба добре знати таблицю множення!!!
ДОЦІЛЬНО ВИПРОБОВУВАТИ НЕ ВСІ ЧИСЛА, А ЛИШЕ ТІ, ЩО ПРИ МНОЖЕННІ ДАЮТЬ ЧИСЛО, НА ЯКЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ ДІЛЕНЕ.
Якщо ділене 96 закінчується на 6, то треба згадати, що 6х6 =36
Давайте спробуємо вирішити зайвий вираз у №3
108 : 36 =
При множенні якого числа на 6 добуток буде закінчуватись на 8?
Правильно 6х3=18, а 36 х 3 =108
Отже 108:36 =3
Спробуй сам! № 4, №5.стор.58
Якщо не зрозумів, перечитай пам 'ятку.
Самостійна робота вкладка стор.30 Два номера зверху.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Згадаємо, що вже повторили
На яке питання немає відпові?
Сьогодні згадуємо що таке текст-опис
Згадаємо структуру тексту-опису. Вона також складається з трьох частин.
Сьогодні на уроці
У яблуні листочки які? А у берези?
У яблуні гілки які? А у берези?
У яблуні стовбур який? А у берези?
У яблуні плоди які? А у берези?
Склади і запиши порівняльний текст-опис
Яблуня і береза
Пункт 2 плана - детальний опис дерев : стовбур, гілки, листочки, плоди.
Бажаю успіху!
ЧИТАННЯ
Продовжуємо тему весни. Вчимося передавати настрій. Уявіть, що ви попали під дощик! Який настрій у вас? Збуджений, веселий! Спробуємо навчитися передавати цей настрій у віршах.
Перейдіть за посиланням і виконайте завдання презентації.
Послухайте, як треба читати вірш.
Спробуй і ти передати радісний настрій , читаючи вірш.
Відео надсилай на https://classroom.google.com/w/NTUxODY4MDAyMDJa/t/all
До зустрічі в понеділок!
Комментариев нет:
Отправить комментарий