Привіт, друзі, у нас вівторок і ранкова зарядка
А далі МАТЕМАТИКА
Вчора ми вчилися ділити кругле число на одноцифрове. Це можна зробити двома способами:
1) РОЗКЛАСТИ НА ЗРУЧНІ ДОДАНКИ.
720 : 4 =
↙↘
400 320
2) СПОСОБОМ УКРУПНЕННЯ
720 : 4 = 72 дес. : 4 =
↙↘
40 32
Закріплюємо наші навички. Виконуємо № 1, 2, на стор.26 ( вкладка)
№ 3 - на логіку( спробуй за допомогою схем, малюнків тощо)
УКРАЇНСЬКА МОВА
Продовжуємо повторювати ФОНЕТИКУ і повертаємось до нашої презентації
Перечитай слайд 21, 22
Запам ятай слова, які вимовляються та пишуться з проривним Ґ.
Закріпити навички ти зможеш, виконавши завдання слайду 23.
Також виконай слайд 27, 28.
Успіху тобі!
ЧИТАННЯ
Весна - це час натхнення для багатьох письменників. І ми продовжуємо вивчати цю тему.
Перейдіть за посиланням
Запитання до твору записуй каліграфічно і без помилок.Присилай
Я У СВІТІ
— На попередньому уроці ми з’ясували зміст таких понять, як право, обов’язок,
декларація, адвокат. Сьогодні ми продовжимо обговорювати наші права та
обов’язки, поговоримо про необхідність усвідомлення безконфліктного розв’язання
різних життєвих ситуацій, а також ви дізнаєтеся, що будь-який учинок завжди має наслідки.
Робота за підручником (с. 101-102)
—
Прочитайте текст на с. 101-102і поділіться своїми думками щодо прочитаного.
— Що із
прочитаного було вам знайоме?
— Що нового
ви дізналися?
—
Розгляньте малюнки на с. 136-137. Що вчинили діти? Які наслідки таких учинків?
— Як ви
розумієте слово покарання?
—
Прочитайте про це у тлумачному словничку ..
Обговоріть з батьками,
що може трапитися, якщо:
• залізти в
чужу машину;
• кинути
камінь у вікно трамвая або потяга;
• спалити
кнопку виклику в ліфті;
• приклеїти
жувальну гумку на стілець;
• стояти на
варті, поки інші крадуть диски з кіоску;
• кинути
петарду під ноги перехожому.
Перейди за посиланням і виконай завдання
Підведення підсумків
— Як ви гадаєте, чи всі в нашій державі дотримують
законів? Обґрунтуйте відповідь прикладом із життя.
— Що
відбувається з людьми, які не поважають законів, не дотримуються їх?
— Чи є
серед дітей порушники законів?
— Як
називають таких дітей?
— А що таке
правопорушення?
—
Наш урок завершується. Мені хочеться, щоб після обговорення ви по-новому
оцінили свої стосунки із друзями, близькими вам людьми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий