Добрий ранок! Гарного тижня! Сьогодні понеділок.
Сьогодні в нас нова тема
ДІЛЕННЯ КРУГЛОГО ЧИСЛА НА ОДНОЦИФРОВЕ
Давайте подумаємо, що з того, що ми вже знаємо, можна використати?
Роздивимось № 1 стор.50.
42 : 3 = 10 + 4 =14
↙↘
30 12
Згадали? Двоцифрове число треба розбити на зручні доданки, потім кожний доданок розділити на число і отримані результати скласти.
А чи не можна так само міркувати, коли ділимо кругле число? Порівняй!
420 : 3 = 100 + 40 = 140
↙↘
300 120
Або 420 : 3 = 42 дес. : 3 = 14 дес. = 140
Тобто , або розкладаємо, або способом округлення!
Потренуйся, виконай завдання № 1, 2, 3.
Завдання 2 розпиши кожну дію:
563 - ( 327 + 630 : 70) + 274 =
1)
2)
3)
4)
Чекаю на ваші відповіді на https://classroom.google.com/c/NTUxODY4MDAyMDJa
Ми продовжуємо повторювати тему
Повторюємо теоретичний матеріал за презентацією.
Виконайте завдання слайдів 16, 17, 18, 20 цієї презентації.
Ми продовжуємо вивчати розділ "Прийди, весно, з радістю!"
Хоч перший місяць весни вже давно позаду, згадаємо його.
Як він починався?
Які зміни були у живій та неживій природі?
Цікаво знати!
— Перший весняний місяць має кілька назв.
У березні починає рухатися сік — тож і кажуть: «місяць-соковик». «Березоль», бо на березах розпускаються бруньки. «Сухий» — де-не-де підсихає ґрунт. «Різнопогодник», бо березень примхливий: то дощ, то сніг, то мороз.
Прикмети
- Якщо граки прилетіли прямо на гнізда — буде гарна весна.
- Довгі бруньки на деревах — спізниться літо.
- Гуси з вирію високо летять — води буде багато, а низько — мало.
- Побачив шпака — знай: весна біля порога.
- Хмари пливуть високо — буде гарна погода; коли ж надвечір ущільнюється й сильнішає вітер — на потепління.
- Перший грім при північному вітрі — бути холодній весні, східному — сухій, західному — мокрій.
- З берези багато соку — літо буде дощовим.
- Довгі бурульки — на довгу весну.
- Проліски й підсніжники розкривають пелюстки — на гарну погоду, закривають — на негоду.
- Черемха зацвітає перед останніми весняними приморозками.
- Коли дуб раніше від ясена розпустився — на сухе літо.
А які ще прикмети березня ви знаєте?
.Сьогодні вивчатимо поезію Тамари Коломієць " Березень".
Перейдіть за посиланням, та перегляньте біографію поетесси
Послухайте вірш
— Назвіть головних персонажів вірша.
Робота за ілюстрацією.
— Яким художник зобразив березень?
— Як він одягнений?
— Що у нього на голові?
— Який вираз обличчя?
Виконайте завдання в кінці тексту. Навчіться виразно читати вірш.
Дякую за роботу, виконане завдання відправляйте на https://classroom.google.com/c/NTUxODY4MDAyMDJa ( відео виразного читання)
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Минулого разу ми говорили про червону книгу України.
Як ще можна зберігати природу?
Для цього створюють ЗАПОВІДНИКИ та БОТАНІЧНІ САДИ. По-перше, що таке заповідник?
Що ж таке БОТАНІЧНИЙ САД ? Це територія, на якій вирощують, зберігають, вивчають та розмножують рідкісні рослини. Дивіться, яка краса!
Перечитайте матеріал підручника стор.134-138. Виконай відповідні завдання в зошиті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий