У нас середа і перший урок УКРАЇНСЬКА МОВА
Сьогодні розпочинаємо повторювати новий розділ " РЕЧЕННЯ"
Відкрийте підручник на стор.39 .що ми маємо повторити?
1.Якими бувають речення за метою висловлювання?
2.Якими можуть бути речення за інтонацією?
3.Звертання
4. Головні та другорядні члени речення.
ОТОЖ РОЗПОЧНЕМ! Переходьте за посиланнями.
Сподіваюсь всі згадали? Тож виконайте завдання
Завдання 1
Визначити тип речень за метою висловлювання та інтонацією, ( в дужках скорочено два слова)
1. Ви знаєте, як липа шелестить у місячні весняні ночі?2. Нехай цвіте життя, як пишний сад!3. Багряний клен стоїть на узліссі і ніби сумує, що надійшов жовтень.4. Ви знаєте, як сплять старі гаї?5. Не залишай по собі сміття на природі.6. Як гарно ми відпочили у лісі біля річки!7. Як ви могли не погасити вогнище?!
Завдання 2
У кінці кожного речення поставте потрібний розділовий знак.
Погляньте на це диво_ Впізнали_ Так, це сосна_ Вона така красива, струнка_ На ній рівнесенько ростуть густі зелені віти_ Кожної весни тягнуться до сонця світло-зелені молоді пагони_ Стоїть сосна пишна, розлога_ Голочки позирають у різні сторони, немов запрошують мешканців лісу до себе в гост_
МАТЕМАТИКА
Продовжуємо вирішувати задачі на спільну роботу
Стор.64.№ 1
Читаємо задачу і доповнюємо короткий запис задачі.
Яка це задача?
ЗАДАЧА НА СПІЛЬНУ РОБОТУ
Згадуємо план розв 'язування ( пам'ятка стор.63)
Розв 'язуємо :
1)
2)
Складемо обернену задачу, де шуканим буде число 51:
Умова буде такою самою, А питання зміниться:
Скільки води наллється у басейн за ...годин?
Заповніть короткий запис.
Чи вплине зміна шуканого на розв 'язання?
Вплине на 2 дію, тому що тепер шукаємо загальний виробіток. а для цього треба спільну продуктивність помножити на час.
А перша дія? Так! Вона залишиться такою ж самою.
Вирішуємо:
1)
2)
Так само складіть та розв яжіть другу та третю обернені задачі .
Зіставте всі короткі записи та розв 'язання задач. Що в них спільного?
ВИСНОВОК!
ПАМ' ЯТКА
В зошиті у тебе вже є 4 задачі, виконай ще № 2, 3 стор.65
ПРИРОДОЗНАВСТВО
Одною із ознак людини є рух.
Але завдяки чому можливий рух людини?
З яких частин складається скелет людини?
Яке значення має скелет в організмі людини?
Яке значення мають м 'язи в організмі людини?
На ці та інші питання ти зможеш знайти відповіді, якщо перейдеш за посиланням нижче:
Перечитайте матеріал підручника стор.144-146 та виконайте завдання тесту
БЕРЕМО УЧАСТЬ У ПРОЕКТІ " СЛАВЕТНІ УКРАЇНЦІ"
Декілька проектів вже надійшли! Дивимось разом!
Чекаю на ваші роботи, всі учасники отримають ДИПЛОМИ.
А сьогодні тема уроку "КРАЇНИ СВІТУ"
Всього на карті світу
185 країн. Існують країни – гіганти, і зовсім маленькі країни.Серед них і наша Україна. А чи вмієте ви шукати різні країни на карті?
Це легко, адже кожна країна на щось схожа!
⇙
Кожна країна має свою столицю - головне місто. Дивись, як легко запам 'ятати назви країн та їх столиці!
Спробуй знайти ці країни ка карті або глобусі.
Але серед всіх країн найрідніша та, де ти народився і живеш - це Україна!
Про це ми будемо говорити на наступному уроці.
Перечитай матеріал підручника стор.106-109.
Підготуй повідомлення про якусь країну в довільній формі. Під час роботи користуйся пам' яткою на стор.56.
Надсилай на
МАЛЮВАННЯ
ВИСТАВКА РОБІТ на тему" ЗБЕРЕЖЕМО ПЛАНЕТУ РАЗОМ"
Ангеліна Касьянова
Вероніка Петрова
Ярослав Таурагінський
Аріна Шевченко
Валерія Меленчук
Алан Юсупов
Подивіться наступні малюнки
Що їх обєднує? Правильно -це ілюстрації до казок. У кожного із вас є улюблена казка. Створіть до неї ілюстрацію. До завтра!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий