Лозунг дня

Учиться никогда не поздно!!!

вторник, 19 мая 2020 г.

19.05.2020

Починаємо з зарядки

Молодці, а тепер

МАТЕМАТИКА

Сьогодні працюємо над темою розв'язування простих задач на час

Перейди за посиланням і послухай пояснення  


А тепер відкрий стор.88-89 і виконай завдання 3, 4, 5, самостійно.
Молодець!

УКРАЇНСЬКА МОВА

Повторюємо тему ІМЕННИК

Перейдіть за посиланням, повторіть матеріал за темою і потренуйтесь

Виконай самостійну роботу

Самостійна  робота на тему іменник

1. На які питання відповідають іменники?
А) який? яка? яке? які?;         
Б) хто?, що?;
В) що робить? Що роблять? Що робив? Що буде робити?

2. Які іменники належать до чоловічого роду?
А) іменники, до яких можна додати слова вона, моя;                                  
Б) іменники, до яких можна додати слова він, мій;                       
В) іменники , до яких можна додати слова воно, моє?

3. Познач рядок іменників, які вживаються тільки в множині:
А) огірок, капуста, помідор;       Б) каштани, жолуді, гриби;    В) штани, сани, окуляри.

4. Укажи словосполучення, у якому всі слова пишуться з великої букви.
А)   (І,і )ван   (Ф,ф)ранко;      
 Б) (Р,р)ічка  (Д,д)ніпро;     
В) (К,к)иївська  (О,о)бласть.

5. До загальних назв добери власні й запиши парами. Склади і запиши з одним зі слів (на вибір) речення.
Місто, річка, поет, ім’я, кличка тварини.
Зразок: ім’я  – Оксана.

6.Спиши іменники. Визнач рід.
Земля, небо, хліб, лісочок, яблуко, поле, книжка, курка.

7. Допиши словосполучення, змінюючи іменник їжак за питаннями. Познач закінчення.
Зразок: Поселився (хто?) їжак.
Принести ( кому?) … . Товаришувати ( з ким?) … . Годувати (кого?) … . Колючки ( на кому? ) на … .

8. Спиши, вставляючи потрібні за змістом іменники.
(Хто?) ходять до школи. У портфель вони складають (що ?) … , … , … . У школі учнів навчають (хто?) … . У класі вони сидять ( за чим? ) … . Щодня у школярів є уроки (чого?)… .



ЧИТАННЯ 

УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ
 Працюємо з хрестоматією стор.130-133

Ми часто кажемо: сильний, як ведмідь; хитрий, як лис; стрункий, як тополя. Тут ведмідь виступає символом сили, лис — хитрості, тополя — стрункості.
Що ж таке символ? Якщо ми відкриємо тлумачний словник, то прочитаємо: «Символ – це знак, умовне позначення якогось предмета, явища». Свої символи є у кожної країни.
-Які символи України ви знаєте? (Відповіді дітей).
 Молодці, ви дуже добре знаєте державні символи України: прапор, герб, гімн. Про них ми вже говорили на уроці «Я у світі»
-Згадайте,, яка річка є народним символом України? (Дніпро)
Так, саме Дніпро-Славутич оспіваний у численних піснях, думах, легендах. Дніпро — національна гордість, слава України. Проте в Україні є ще дуже багато різних природних об'єктів-символів, відомих і шанованих усім українським народом. Наприклад,  Говерла — гора, що височіє у Карпатах, а знають її по всій Україні, острів Хортиця — дорогий серцю кожного українця символ історії козацтва.

Розгадайте кросворд - символи України


На сьогоднішньому уроці ви розширите свої знання про символи - обереги. А також прочитаєте розповідь української письменниці Оксани Караванської «Вишиванка».

Хто така Оксана Караванська?

Відкрий стор. 131 Хрестоматії , перейди за посиланням і послухай


Словникова робота

1 Пацьо́рки — намисто, намистини.
*2 Кра́йка — жіночий пояс із кольорової пряжі.
*3 Принт — зображення, надруковане на тканині.

Перечитай текст самостійно

Роздивись приклади різних вишиванок:

                                                                       ГУЦУЛЬСЬКА



БУКОВИНСЬКА  


БОЙКІВСЬКА


ПОДІЛЬСЬКА


ПОЛТАВСЬКА



ЗАПОРІЗЬКА 


ВИШИВКИ ПО ОБЛАСТЯМ УКРАЇНИ


А ви любите вдягатися у вишиванку? 

                              Перейдіть за посиланням та створіть орнамент для вишиванки

                                                      ОРНАМЕНТ ДЛЯ ВИШИВАНКИ



ДЯКУЮ! ДО ЗУСТРІЧІ!






Комментариев нет:

Отправить комментарий