Починаємо з зарядки
МАТЕМАТИКА
Сьогодні вчимося множити і ділити на 5 та 50
Відкрийте стор.74 №1
80 * 5 =
80 * 10 =
Який вираз обчислити легше?
80 * 10 =800
Чим відрізняється перший вираз?
Другий множник у два рази менший.
То що буде із добутком?
Він теж буде у два рази менший ніж 800:
800 : 2 = 400
Прослідкуйте таку ж залежність у другій та третій парах.
Закінчить обчислення в рядках
Зробимо висновок:
ЩОБ ЧИСЛО ПОМНОЖИТИ НА 5 , ТРЕБА ПОМНОЖИТИ НА 10 і ПОДІЛИТИ НА 2
ЩОБ ЧИСЛО ПОМНОЖИТИ НА 50, ТРЕБА ПОМНОЖИТИ НА 100 і ПОДІЛИТИ НА 2
А ЩОБ ПОДІЛИТИ НА 5?
ТРЕБА ПОДІЛИТИ НА 10 і ПОМНОЖИТИ НА 2
А ЩОБ ПОДІЛИТИ НА 50?
ТРЕБА ПОДІЛИТИ НА 100 і ПОМНОЖИТИ НА 2.
Цей висновок записаний коротко у фіолетовій рамці.
Користуйся цими правилами і виконай № 2
Самостійна робота
№ 3, 4,5,6
Будь кмітливим та уважним!
УКРАЇНСЬКА МОВА
Вчора ми почали повторювати тему " Слова"
і стикнулися із поняттям ОДНОЗНАЧНІ ТА БАГАТОЗНАЧНІ СЛОВА
ЗГАДАЄМО!
Сьогодні повторюємо ще три групи слів
ПОЧНЕМО!
Згадали? Виконай вправу!
Ну і нарешті новий термін - ОМОНІМИ
ОМОНІМИ відрізняються від БАГАТОЗНАЧНИХ СЛІВ тим, що значення у них зовсім нічим не пов 'язане.
НАПРИКЛАД: якщо взяти слово НІЖКА : ніжка стола. ніжка дитини, ніжка гриба. В кожному випадку слово ніжка означає опора на чому можна стояти - це БАГАТОЗНАЧНЕ СЛОВО.
А якщо взяти слово ПАРА : прозора пара, пара коней, то ми бачимо, що в першому випадку пара - це газоподібна речовина, а в другому випадку пара коней - кількість коней,
зовсім різні значення - це ОМОНІМИ.
Нижче подані омоніми. Кожне слово має щонайменше два значення. Уточни, які саме.
Виконай вправу за зразком:
Захід - урочистий захід, захід сонця.
На сьогодні все! До зустрічі!
Дякуємо вам. За розгорнуті пояснення. Дуже легко пояснювати дитині.
ОтветитьУдалить