ФІЗКУЛЬТУРА
МАТЕМАТИКА
Сьогодні знов задачі на спільну роботу, але дізнаємось щось новеньке. Готові? Почали!
Завдання №1
Прочитай задачі і добери до них схеми.
Порівняй задачі. Що в них спільного? Чим відрізняються?
1 задача - входять 3 і входять 2 людини.
2 задача - входять 3 , а виходять 2 людини.
Як ви думаєте, чи вплине це на розв'язання?
ВПЛИНЕ, ТОМУ ЩО ВХОДЯТЬ -ЦЕ ДОДАТИ,
А ВИХОДЯТЬ - ЦЕ ВІДНЯТИ.
Завдання №2
Прочитайте задачу. Оцініть міркування хлопчика та дівчинки.
Чи згодні ви з кимось?
Давайте спробуємо вирішити цю задачу самі. Тільки спочатку виправте 8 годин на 9 годин.
1) Знайдіть продуктивність праці першого насосу. 18 : 9 =2 (т) - викачує за 1год. 1насос;
2) Знайдіть продуктивність праці другого насосу: 18: 3 = 6(т) - викачує за 1год. 2 насос;
3) Знайдіть спільну продуктивність двох насосів: 2 + 6 = 8 (т) разом за одну годину.
4) Знайдіть час, за який обидва насоси викачають 18 т: 18 : 8 = 2 год (ост.2)
ТОБТО, ЯКЩО НАСОСИ ПРАЦЮВАТИМУТЬ РАЗОМ, ТО ЇМ ТРЕБА БУДЕ МЕНШЕ 3 ГОДИН!!!
ЧОМУ???? ТОМУ ЩО ВОНИ ПРАЦЮЮТЬ РАЗОМ! ДІЇ СПРЯМОВАНІ НА ОДИН РЕЗУЛЬТАТ,
Завдання № 3
Прочитайте задачу. Скільки відер води буде в басейні через 1годину? 20 - 9
Чому ми повинні віднімати, щоб знайти спільну продуктивність?
ТОМУ ЩО В ОДИН КРАН ВЛИВАЄТЬСЯ ВОДА, А В ДРУГИЙ ВИЛИВАЄТЬСЯ,
ТОБТО ДІЇ СПРЯМОВАНІ НА ПРОТИЛЕЖНИЙ РЕЗУЛЬТАТ,
ТОБТО ДІЇ СПРЯМОВАНІ НА ПРОТИЛЕЖНИЙ РЕЗУЛЬТАТ,
а через 2 години? (20 - 9) * 2
а через 3 години? ( 20 - 9)* 3
Прочитай памятку!
Виконай № 4, 5
УКРАЇНСЬКА МОВА
САМОСТІЙНА РОБОТА
Речення
1. Вкажи правильну відповідь. 1б.
Речення – це
а) слова, пов’язані між собою;
б) слова, пов’язані між собою за змістом і виражають закінчену думку;
в) головні і другорядні члени речення.
Розповідне речення містить 1б.
а) повідомлення, розповідь;
б) запитання;
в) прохання, наказ, заклик.
Присудок – це 1б.
а) слово або сполучення слів, що називає того, до кого звертаються;
б) член речення, який вказує, що говориться про підмет;
в) член речення, який вказує про кого, або про що говориться в реченні.
2. Визнач тип речень за метою висловлювання. Постав
у кінці відповідні розділові знаки. 36.
У нашому класі є різні словники - _________________
Про що можна дізнатись в
словниках - ______________
Не бійтесь заглядати у словник - ______________
3. Підкресли головні члени речення. 2б.
Людські руки дбайливо вирощують хліб.
Хліб – багатство країни
4. Перебудуй речення так, щоб виділене слово стало
звертанням. 2б.
Марина Іванівна запрошує батьків.
5. Пошир речення за схемою. 2б.
……. осінь
пригощає …….
……… .
________________________________________________
ЧИТАННЯ
Починаємо останній розділ " ВІЗЬМУ ПЕРО І СПРОБУЮ"
Як ви розумієте ці слова?
Нас запрошують самим створювати твори. Але для цього треба вчитися спостерігати, прислухатися, запамятовувати образні вислови, влучні слова , уявляти прочитане, помічати незвичайне,
Послухайте вірш
Про що мріє хлопчик?
Які нові слова ти почув?
Як вони виникли?
Прочитай вірш виразно.
Придумай нові слова для МАМИ, ПЕСИКА, РОМАШКИ, БЕРІЗКИ.
Послухайте ще один вірш
Що турбувало батьків хлопчика?
Що здалось смішним?
Навчися виразно читати вірші Костецького.
Останній запиши на відео.
Чекаю!!!
Я У СВІТІ
Розгляньте географічну карту на стор. 110.
Це Європа. Назвіть країни, що розташовані в Європі.
Одна з них - Україна.
Україна на карті світу
Робота з підручником стор. 110-111
Одна з них - Україна.
Україна на карті світу
Робота з підручником стор. 110-111
Код доступу 513354
Комментариев нет:
Отправить комментарий