- Яка погода на Олекси – таким і Великдень буде.
- Тепла погода та сонячна – до урожайного року, холодна – до затяжної весни.
- Струмки широко біжать – до мокрого літа.
- На Теплого Олекси бджоли зробили перший обліт – чекай доброго медозбору.
- Якщо гуси високо летять – до снігопадів.
Розпочинаємо день із МАТЕМАТИКИ
На минулих уроках ми вчилися множити двоцифрові та трицифрові числа на одноцифрові. Згадуємо!
148 * 6 = ( 100 + 40 + 8) * 6 = 100* 6 + 40 * 6 + 8 * 6 = 600 + 240 + 48 =888
Щоб закріпити цю тему, виконай завдання на стор.19, 20.
-
ЗАРЯДКА
- УКРАЇНСЬКА МОВА
- - Давайте спробуємо згадати все, що знаємо про дієслово
- Інтерактивна
вправа « Бліц опитування по ланцюжку»
1.
Що називається дієсловом?
2. Яким членом речення найчастіше є
дієслово?
3. З якою частиною мови найчастіше
зв’язане дієслово?
4. Як називається початкова форма дієслова?
5. На які питання відповідає неозначена форма дієслова?
Вправа «Мозковий штурм»
Чи вмієте застосовувати теоретичні знання на
практиці перевіримо за допомогою тестів.
1.У якому рядку
записані тільки дієслова:
а)
теплий, бігав, грів;
б)
зійшла, шумить, оживає;
в)
читання, малює, йде.
2.
Знайдіть дієслова, вжиті у неозначеній формі:
а)
дружать, співають, пишуть;
б)
дружба, співи, письмо;
в)
дружити, співати, писати.
3. З
якими словами не пишеться окремо:
а)
не(вчити), не(хоче), не(любить);
б)
не(ук), не(вдаха), не(билиця);
в)
не(навидіти), не(хтувати), не(волити).
4. У
якому рядку дієслова – синоніми:
а)йдуть, стрибають, крокують;
б)
думають, міркують, гадають;
в) говорять,
балакають, мовчать.
Молодці!
- Тему сьогоднішнього уроку ви дізнаєтесь, якщо у запропонованому рядку роз’єднаєте слова.
ЗМІНЮВАННЯДІЄСЛІВЗАЧАСАМИ.
-
- Сьогодні ми продовжимо подорож у Країні Морфологія . Знову побуваємо в місті Дієслово , ближче познайомимося з його мешканцями – часовими формами дієслова. Тисніть на посилання по черзі і ви дізнаєтесь багато цікавого.
- Часи дієслів 1)
- Часи дієслів 2)
- Роздивись таблицю стор.167.
- Прочитай правило стор.167-168. Отже
Вправа "Вилучи зайве"
Прилинула Задзюрчать Гріє
Припекло Розтанули Пахне
Прокинуться Заспівають Заграло
Ожило Запахнуть Цвіте
- Щоб закріпити навички виконай вправу 420. (Записуй у три стовпчики)
і вправу 422.
Давайте трохи відпочинемо!
-
ПРИРОДОЗНАВСТВО
-
Згадайте ознаки живих організмів
-
А тепер згадайте чим відрізняються живі організми?
-
То що ж гриби? Рослини чи тварини? Тисни на посилання і повтори!
-
Згадали? Гриби - це окреме царство!
-
Ви вже знаєте, що гриби мають велике значення для лісу, тварин, рослин і людей. Але є й такі, що спричиняють тяжкі хвороби в рослин, тварин і людей. Тому треба вміти розпізнавати гриби їстівні та отруйні.
-
Робота з підручником стор.123-125 і відповідними сторінками зошита.
-
ЧИТАННЯ
Ну що, сподобалась казка? Дайте відповіді на питання!
1)
—
До кого потрапило поліно?
—
Кому майстер Вишня віддав цурпалок?
—
Що зробив Джеппето з поліна?
—
Навіщо Джеппето продав свою єдину куртку?
2) Словникова робота.
Попрямував шкода
безвихідь
шибеник
виразне
афіша
бідолашний йолоп
розсудливіший
сольдо
— Прочитайте слова у стовпчиках.
— Значення яких слів вам незрозуміле?
Довідкове бюро
Афіша — надруковане або
написане за певною формою оголошення про концерт, виставу, лекцію і т. ін., що
вивішується на видному місці.
— Знайдіть у підручнику пояснення значення
слів ганчірник, сольдо.
3) Аналіз прочитаного з елементами вибіркового
читання.
—
Про що мріяв Піноккіо, йдучи до школи?
—
Про що свідчать його думки?
—
Які почуття охопили Піноккіо, коли він побачив ляльковий театр?
—
Прочитайте розмову Піноккіо з хлопчиком. Які риси характеру Піноккіо виявилися
при цьому?
—
Хто купив «Буквар» у дерев’яного хлопчика?
—
Прочитайте слова автора, якими він засуджує поведінку Піноккіо.
5) Вправи на розвиток швидкості читання.
—
Знайдіть у тексті речення зі словами, які ви читали в колонках.
2. Ознайомлення
з другою частиною казки
1) Читання другої частини казки.
—
Як ляльки зустріли Піноккіо?
2) Словникова робота.
Синьйора
нагай металевий прут для
смаження м’яса на вогні
Арлекін
трупа батіг
Розаура
рожен група артистів
Полішиналь
лаштунки величезний
Жеривогонь
замашний куліси
— Прочитайте слова в першому і другому
стовпчиках.
— З’єднайте слова другого стовпчика з тлумаченням
їхніх значень у третьому стовпчику.
3) Гра «Рибки». Мовчазне читання тексту.
4) Робота над змістом прочитаного. Вибіркове
читання.
—
Хто виступав на сцені?
—
Прочитайте опис зовнішності хазяїна театру.
—
Які порівняння вживає автор, щоб підкреслити його жахливий вигляд?
—
Як зустріли ляльки появу хазяїна? Чому?
—
Що наказав Жеривогонь лялькам?
—
Чому ляльки, які так радісно зустрічали Піноккіо, все ж таки виконали наказ
хазяїна?
—
Чи знаєте ви, що трапилося далі з героями казки?
VI. Підсумок уроку
—
З казкою якого письменника ви ознайомилися?
—
У якій країні була створена ця казка?
—
Щоб дізнатися про інші пригоди Піноккіо, прочитайте всю казку Карло Коллоді.
Прочитай казочку своїм рідним вголос. Старайся, щоб їм сподобалось!
- До зустрічі у вівторок!
Комментариев нет:
Отправить комментарий