-Сьогодні понеділок, 23 березня і ми на один день ближче до закінчення карантину!
-Давайте розпочнем день із зарядки!
Тисни тут!
- А тепер за справи!
МАТЕМАТИКА
Сьогодні ми будемо вдосконалювати навички ділення з остачею.
Назвіть можливі остачі при діленні на 6..... на 12...... на 8.....
Яка кількість остач може бути в кожному випадку?
ПРАВИЛЬНО! КІЛЬКІСТЬ ОСТАЧ ДОРІВНЮЄ ДІЛЬНИКУ ( ВКЛЮЧАЮЧИ НУЛЬ)
-Чи можна при діленні на 4 отримати остачу 2?... 3?... 5? ...Чому ні?
ПРАВИЛЬНО! ОСТАЧА МАЄ БУТИ МЕНШОЮ НА ДІЛЬНИК!
Раніше ми виконували ділення з остачею з коментарем, розписуючи кожний крок. Сьогодні спробуємо скоротити запис.
34 : 8 = 4(ост.2) Назвіть найближче менше число, яке ділиться на 8. Так це 32
32 Розділіть 32 на 8. Так, це буде 4
2 Від повного діленого відніміть неповне ділене. Це і є остача!
Для закріплення виконайте завдання №3, 4, 5, 7.
Якщо вважаєш, що недостатньо оволодів навичками ділення з остачею, виконай завдання у вкладці на стор.16.
Весела перерва
УКРАЇНСЬКА МОВА
- На минулому уроці ми дізналися, які слова називаються дієсловами.
1)Називають дію предмета.
2) Відповідають на питання ЩО РОБИТЬ? ЩО ЗРОБИТЬ? ЩО РОБИВ? .....
-Спробуйте знайти дієслова у тексті за допомогою питань :
Джерельце
Джерельце під вербою виблискує водою. Прийду до нього й до ладу порозчищаю, обкладу. Все дно камінням обмощу, в пісок ні краплі не пущу. І задзвенить, і заспіва вода джерельна, мов жива.
( що робить ?)Виблискує
( що зроблю?)прийду
а далі самі.....
А тепер випишіть сполучення цих дієслів з іменниками за зразком:
Виблискує (чим?) водою.
Пийду (до чого?) до нього...
Висновок! Дієслова зв' язуються у реченні з іменником або займенником.
Для закріплення виконай завдання 392, 393.
Хто здогадався, яку дію ми зараз будемо виконувати? Правильно! Відпочивати!
Не пропусти! Натисни!
- А далі ПРИРОДОЗНАВСТВО.
Ми вивчили теми "Ссавці" та "Ланцюги живлення". Перевірте свої знання з цих тем.
Дай правильні відповіді
Молодці, а тепер відгадайте загадку
Ця тварина вже від ранку
Нам співає колисанку,
Нявкає, муркоче,
Бо сметанки хоче.
Що це, діти, за воркотик?
Це пухнастий сірий… Звичайно котик
У дворі не ловить ґав,
Каже грізно: "Гав-гав-гав!"
Пильно дім охороняє,
Кицю Мурку захищає,
Бачить з буди двір увесь…
Хто це, дітки? Звісно, так, це пес!
Здавна людям помагає,
Довгий хвіст і гриву має,
Любить сіно пожувати,
"І-го-го!" — ірже завзято,
Бо не відає про лінь,
Як працює в полі… кінь
- Що об'єднує цих тварин? Правильно, це свійські тварини і саме про них піде мова.
Щоб краще зрозуміти цю тему, переглянь відео.
Як з'явились свійські тварини
Щоб закріпити знання, прочитай матеріал підручника стор.118-120.
А тепер спробуй відповісти на такі запитання:
1.Як з'явилися свійські тварини?
2. Яку тварину вважають свійською?
3.Заради чого людина розводить свійських тварин?
4.Проведи спостереження за свійською твариною і склади про неї розповідь.
Виконай завдання з цієї теми в зошиті.
Молодці, нижче для тих. хто любить:
ЧИТАННЯ
- Відсьогодні ми поринаємо у захоплюючий світ літературних казок.
Чим літературні казки відрізняються від народних?
З українськими казкарями ми вже знайомі - згадай їх.(стор.189)
-Давайте розпочнем день із зарядки!
Тисни тут!
- А тепер за справи!
МАТЕМАТИКА
Сьогодні ми будемо вдосконалювати навички ділення з остачею.
Назвіть можливі остачі при діленні на 6..... на 12...... на 8.....
Яка кількість остач може бути в кожному випадку?
ПРАВИЛЬНО! КІЛЬКІСТЬ ОСТАЧ ДОРІВНЮЄ ДІЛЬНИКУ ( ВКЛЮЧАЮЧИ НУЛЬ)
-Чи можна при діленні на 4 отримати остачу 2?... 3?... 5? ...Чому ні?
ПРАВИЛЬНО! ОСТАЧА МАЄ БУТИ МЕНШОЮ НА ДІЛЬНИК!
Раніше ми виконували ділення з остачею з коментарем, розписуючи кожний крок. Сьогодні спробуємо скоротити запис.
34 : 8 = 4(ост.2) Назвіть найближче менше число, яке ділиться на 8. Так це 32
32 Розділіть 32 на 8. Так, це буде 4
2 Від повного діленого відніміть неповне ділене. Це і є остача!
Для закріплення виконайте завдання №3, 4, 5, 7.
Якщо вважаєш, що недостатньо оволодів навичками ділення з остачею, виконай завдання у вкладці на стор.16.
Весела перерва
УКРАЇНСЬКА МОВА
- На минулому уроці ми дізналися, які слова називаються дієсловами.
1)Називають дію предмета.
2) Відповідають на питання ЩО РОБИТЬ? ЩО ЗРОБИТЬ? ЩО РОБИВ? .....
-Спробуйте знайти дієслова у тексті за допомогою питань :
Джерельце
Джерельце під вербою виблискує водою. Прийду до нього й до ладу порозчищаю, обкладу. Все дно камінням обмощу, в пісок ні краплі не пущу. І задзвенить, і заспіва вода джерельна, мов жива.
( що робить ?)Виблискує
( що зроблю?)прийду
а далі самі.....
А тепер випишіть сполучення цих дієслів з іменниками за зразком:
Виблискує (чим?) водою.
Пийду (до чого?) до нього...
Висновок! Дієслова зв' язуються у реченні з іменником або займенником.
Для закріплення виконай завдання 392, 393.
Хто здогадався, яку дію ми зараз будемо виконувати? Правильно! Відпочивати!
Не пропусти! Натисни!
- А далі ПРИРОДОЗНАВСТВО.
Ми вивчили теми "Ссавці" та "Ланцюги живлення". Перевірте свої знання з цих тем.
Дай правильні відповіді
Молодці, а тепер відгадайте загадку
Ця тварина вже від ранку
Нам співає колисанку,
Нявкає, муркоче,
Бо сметанки хоче.
Що це, діти, за воркотик?
Це пухнастий сірий… Звичайно котик
У дворі не ловить ґав,
Каже грізно: "Гав-гав-гав!"
Пильно дім охороняє,
Кицю Мурку захищає,
Бачить з буди двір увесь…
Хто це, дітки? Звісно, так, це пес!
Здавна людям помагає,
Довгий хвіст і гриву має,
Любить сіно пожувати,
"І-го-го!" — ірже завзято,
Бо не відає про лінь,
Як працює в полі… кінь
- Що об'єднує цих тварин? Правильно, це свійські тварини і саме про них піде мова.
Щоб краще зрозуміти цю тему, переглянь відео.
Як з'явились свійські тварини
Щоб закріпити знання, прочитай матеріал підручника стор.118-120.
А тепер спробуй відповісти на такі запитання:
1.Як з'явилися свійські тварини?
2. Яку тварину вважають свійською?
3.Заради чого людина розводить свійських тварин?
4.Проведи спостереження за свійською твариною і склади про неї розповідь.
Виконай завдання з цієї теми в зошиті.
Молодці, нижче для тих. хто любить:
- Відсьогодні ми поринаємо у захоплюючий світ літературних казок.
Чим літературні казки відрізняються від народних?
З українськими казкарями ми вже знайомі - згадай їх.(стор.189)
Наступний розділ нашого підручника присвячений казкам письменників інших країн.
Першими у цьому розділі нам представлятимуть свою казку німецькі казкарі - брати Грімм.
Які казки цих письменників вам вже відомі?Давайте згадаємо:
Сьогодні ми будемо читати не менш цікаву казку " Шипшинка".
Чи цікаво було слухати казку? Чому? Наше завдання - навчитися так само виразно читати цю казку. Отже почнемо! Читаємо спочатку і до слів : І ось того дня....
Перечитайте вголос будь кому із своїїх рідних цей уривок, нехай вони оцінять тебе.
На сьогодні все! Будьте здорові!
дякуємо за цікаві відеоматеріали.
ОтветитьУдалить